Nuttige links

Ikzoekgod.nl

Deze website is van Agapè en is een interkerkelijke beweging van mensen - die in afhankelijkheid van de Heilige Geest, in gehoorzaamheid aan Gods Woord en volgens de richtlijnen van het Grote Gebod - de grote Opdracht wil helpen vervullen.

Stichting De Haven

De Haven is een christelijke organisatie, die hulp biedt aan mensen die op een of andere manier met prostitutie te maken hebben gekregen.

Shop Den Haag

Shop is het expertisecentrum op het gebied van hulp- en dienstverlening aan sekswerkers en slachtoffers mensenhandel. Shop verbetert de positie van (ex)sekswerkers en slachtoffers mensenhandel door het geven van informatie, advies en praktische hulp. Also in Bulgarian, Chinese, English, German, Hungarian and Spanish.

Scharlakenkoord

Scharlaken Koord is een onderdeel van Tot Heil des Volks. In 1987 is Scharlaken Koord opgericht en zij houdt zich bezig met straatwerk onder raamprostituees

Hulpuitprostitutie.nl

Werk je in de prostitutie en heb je vragen? Of wil je ander werk? Neem contact via deze site. Do you work in prostitution and would like a different kind of work? Do you suspect that your boyfriend is a ‘loverboy’? Are you a victim of human trafficking? Scharlaken Koord can help you. Also Bulgarian, Hungarian, Romanian and Spanish could be chosen.

Prostitutie.nl

Indeprostitutie.nl is een website voor vrouwen die in de prostitutie werken. Op de site vind je informatie over soa, veilige seks en een keur van zaken waarmee je te maken krijgt 'in de prostitutie'.

spot46.nl

Spot 46 is dé plek in de regio Haaglanden waar je terecht kunt voor gratis informatie en advies over (gezond) werken in de seksuele dienstverlening. Spot 46 is een initiatief van de gemeente Den Haag en heeft als doel de positie van seksueel dienstverleners te verbeteren.